Witaj! Zaloguj Utwórz nowy profil

Zaawansowane

matura 1971r /o rany jak to już bardzo dawno!!!!!!! /

Wysłane przez loilza.pl 

Słoneczko, nie kłam bo z Tobą to ja rozmawiam... ho, ho albo jeszcze częściej.-bogdanp

Witaj Mariolciu..czyzby moje marzenie się spelniło........wróciłaś???
serdecznie pozdrawiam
h

a dla mnie to wszystko jest  za malo !  Ja to lubie tak w wiekszym "towarzystwie" Zreszta Ty chodzisz za wczesnie spac !
Godzina 21:00 i juz Cie nie ma , a ja dopiero wtedy zaczynam " zyc" Odkurzam dywany,zmywam gary , scieram kurze
a nawet mi sie zdarza ugotowac obiad na .....jutro ! Przemysl temat .......                                                                                jak tam zima ? Juz sobie poszla ?                        mariolaBPS Wiosna u mnie na calego , wlasnie slysze muzyczke .....juz z lodami jezdza

[www.loilza.pl]
[www.loilza.pl]
[www.loilza.pl]

Kochana Mariolciu...to ze mnie nie ma o 21.00..
i to ze ide "spać"..
nie znaczy ze śpię ...ja też wtedy zaczynam...
i na pewno nie nazwałabym tej czynności ...odkurzaniem...
h
co do pogody....to szkoda mówic....deszcz ze sniegiem...na dokladkę wieje...
pani pogodynka zapowiadała dzisiaj ...jeszcze 8 do 9 dni i koniec zimy..
cale szczęście...trzymam ją za słowo

Krysiu, z okazji imienin życzę Ci wszystkiego najlepszego!
Pozdrawiam najserdeczniej.Basia G(P)
P.S. Mariolko strrrrasznie miło Cię widzieć, dziękuję za wnuczęce i oczko.
B

Kochana Krysiu, z okazji imienin życzę, by każdy nowy dzień przynosił Ci dużo zdrowia, odrobinę dobrego humoru  , szczyptę optymizmu i przynajmniej jedną chwilę niczym niezmąconego szczęścia.
Pozdrawiam imieninowo
AJ
P.S. Mariolu, jak miło Cię znowu czytać!!!

rozpisalam sie .... Po pierwsze Halusiu to o tym "wczesnym  spaniu" to byla odpowiedz do postu "pieczareczki" z 66
Po drugie to ja wiem ze ty sypiasz  czujnie i rozwaznie , tylko nie rozumiem dlaczego tej "czynosci" jak piszesz  nie mozna
nazwac odkurzaniem   Przeciez wszystko to co juz bylo uzywane , nalezy i przetrzepac i z pajeczyny odkurzyc a pora na to
obojetna a tak miedzy nami .....dlaczego Ty mnie wpuszczasz w pokrzywy ???!!! Przeciez ja nie moge tak ,  bo co na to
ludzie powiedza ?!
                                                          klaniam sie nisko ,                                                 mariolaB
Ostatnio edytowany przez mariola71 (2010-03-13 16:24:14)

[www.loilza.pl]
[www.loilza.pl]
[www.loilza.pl]

Witaj Mariolko!
Strasznie długo Cię nie było!
I dobrze,że to się zmieniło.Mam nadzieję,że na dłużej tym razem...
Mama prosiła,żeby Cię uściskać,co niniejszym czynię z przyjemnością.
Pozdrawiam
ż

hm...ja Ciebie wpuszczam???w pokrzywy??? e tam..
przecież ja piszę o sobie...
ludzie pisali...gadali...pisać będą ..gadać będą......
jakby nie było żadnego komentarza to wtedy byłby problem...
nic się nie martw...jestem z Tobą...
fajnie ze jesteś...jak napisalaś...Przeciez wszystko to co juz bylo uzywane , nalezy i przetrzepac i z pajeczyny odkurzyc a pora na to
obojetna...
a myślisz ...ze sa pajęczyny...hihihi
ha

Witam , wiosna chyba u mnie juz jest !!!Cieplutko , niesmiale sloneczko i +10° a w czwartek ma byc +16° !!!! wiec wiosna ....
Halusiu ..... Ty pewnikiem w terenie zebys mi tylko nie zmarzla !!! Pamietaj o ..... i wszystkich innych takich ocieplanych - koniecznie! Krysia pewnie nawet nie wie ze tu na nia zyczenia czekaja Stasiu czy Ty widzisz jak ja sie " staram" ?! Slabo
mi to jakos idzie ale z czasem sie rozkrece   Basiu75 na Twoj bolacy kregoslup tylko ten moj  doktorek ... na dotyk
Pisalam o tym w zeszlym roku.Po takiej wizycie masz spokoj na 3 lub 4 miesiace ..... i trzeba isc na kolejna, ale bez lekarstw!
Czasami "przechodzi na zawsze" ale to raczej dotyczy tych duzo mlodszych pacjentow - niestety !Zaden szarlatan , bo
ubezpieczenie zwraca polowe kosztow za wizyte u niego wiec napewno przez nich sprawdzony.                               zycze wiosny,sloneczka i przyjemnego tygodnia dla Was,                        mariolaB

[www.loilza.pl]
[www.loilza.pl]
[www.loilza.pl]
[www.loilza.pl]

Bogdanku ...... ???!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Widziales "cos" wczoraj ???????                                                                                                             pozdrawiam,                       mariolaB
Ostatnio edytowany przez mariola71 (2010-03-15 09:44:20)

[www.loilza.pl]

Mariolko, dzięki za rady "dla zdrowotności"! Cieszę się, że ... się rozkręcasz! Ściskam!B

Witam.Mariola, masz rację, że nie wiedziałam, że na mnie aż tyle płynących z głębi serca czeka życzeń imieninowych. Bardzo, bardzo wszystkim serdecznie za nie dziękuję. 
Aż mi łzy popłynęły ze wzruszenia, że o mnie pamiętaliście. Nie umiem nawet wyrazić słowami, jak bardzo się cieszę i jest mi miło. Jeszcze raz wielkie dzięki.    W sobotę po odjeździe w południe moich dzieci od razu poszłam do łóżka, bo złamało mnie jakieś przeziębienie, stąd nie siadałam do komputera. W tamtym roku też położyło mnie 13-tego, czy to nie pech, że w takim dniu? Próbuję leczyć się domowymi sposobami, ale skutek niewielki.
Ostatnio mało bywam na forum, bo w domu w ciągu dnia mało przebywałam, bo gdzieś mnie ciągle „wywiewało”. Przez pewien czas pomieszkiwałam w Warszawie i zapowiada się, że będę tam jeździć coraz  częściej i na dłużej, o ile zdrowie pozwoli.   Boguś, nie wiem dlaczego poczta od Ciebie nie dochodzi. Musisz mieć jakiś błąd w adresie. Mariola, u nas wiosny jeszcze nie widać. W nocy posypało śniegiem, a obecnie jest minus 4 stopnie. Meteorolodzy zapowiadają w tym tygodniu do 12 stopni na plusie w ciągu dnia, więc i u nas będzie czuć zbliżającą się wiosnę. Chyba wszyscy mają dość tegorocznej zimy i dlatego tak z utęsknieniem czekamy słoneczka i ciepełka.
Masz pozdrowienia od Lucynki, która przy każdym naszym spotkaniu pyta o Ciebie i pozdrawia.   Pozdrawiam wszystkich serdecznie.Krystyna

Ja  tej "13" boje sie jak ognia !!!!! Zmartwilas mnie ta "przeprowadzka" do stolicy ,  bo gdybym tak  naprawde sie
rozkrecila to znowu bede .....solo , ale w Warszawie tez sa laptopy ! Nie zostawiaj mnie samej   Dla Lucynki przekazuj
pozdrowienia za kazdym razem - bardzo Cie prosze. Moze by cos napisala na forum lub na mojego emaila ? Tegoroczna
zima rzeczywiscie dala nam "popalic" ..... U mnie juz po ale nigdy nic nie wiadomo , moze jeszcze zaskoczyc np. w maju
Basiu , wiem ze to "dokuczliwa" sprawa bo Frytek tez przez lata chodzil zgiety w pol albo jak go "zlapalo" to wogole nie mogl
sie ruszyc ale jakos samo mu to przeszlo i nie wiadomo dlaczego U mnie leje deszcz i +12° wiec niech sobie pada
Dzis bylo tak cieplutko ze nawet popracowalismy troche w ogrodku. Trzeba bylo powyrywac co przemarzlo a jak skonczylismy
to prawie nic nie zostalo ! Bylo za malo sniegu i za duzy mroz jak na tutejszy klimat .Najbardziej zal mi lawendy !!!  W
czwartek kupie  roze i pozatykam nimi "zimowe straty" Piekne kwiaty , odporne na mrozy i roboty przy nich malo                                                                                                do jutra,                                                mariolaB
Ostatnio edytowany przez mariola71 (2010-03-15 22:09:02)

[www.loilza.pl]
[www.loilza.pl]
[www.loilza.pl]
[www.loilza.pl]
[www.loilza.pl]

Droga Mariolko!
Oj dawno nie pisałyśmy.......
tym razem tylko na chwilę,bo czas biegnie nieubłaganie i pora wychodzić do pracki.
Moja wizyta podyktowana jest dzisiejszym kalendarzem.
Otóż w moim napisali,że dzisiaj właśnie świętujemy imieniny MARIOLI !!!!
Może pomyliłam daty ( chyba kiedyś ustaliłyśmy na forum,że będziemy świętować Twoje imieniny w dniu Marioli).
Wobec powyższego przyjmij
       najlepsze życzenia ,spełnienia marzeń i......wszelkich planów w życiu.
Ucałowania i uściski.
Ala
ps.
Korzystajac z obecności na tej stronie pozdrawiam Krysię.
a

Czesc Aluniu, rzeczywiscie przypomnialas mi ze to dzisiaj  Marianny imieniny - dziekuje Ci bardzo ! W zeszlym roku  ...... to
juz tylko wspomnienia Napisz jakie masz "zmiany" w tym tygodniu to zadzwonie na pogaduchy bo jakos z tym pisaniem
nie bardzo u mnie ostatnio Lubie  "rozmawac na zywo" czyli patrzec w oczy , widziec twarz i slyszec  glos !!! Wtedy jestem
w swoim zywiole .....                                                     pozdrawiam i slonecznego tygodnia zycze,                                    mariolaB
Ostatnio edytowany przez mariola71 (2010-03-23 14:50:50)

[www.loilza.pl]
[www.loilza.pl]
[www.loilza.pl]

Witajcie  panienki..!!!!
a mam na myśli Mariolkę i Alę...
czy Wy coś obie piłyście ???
czy ze mną coś nie tak??
Mariolciu Kochana...sprawdzałam na Forum..w tamtym roku życzenia imieninowe składaliśmy 25.03.2009...
dzisiaj widzę wpis ...ze to dzisiaj..bez względu na datę...życzę Ci Wszystkiego Najlepszego
h


[img256.imageshack.us]
[img256.imageshack.us]

oj kamien z serca mi spadl !!!!!!! Dobrze ze sprawdzilas Halusiu a ja juz myslalam ze przegapilam  ta " Marianne"
i nie "przypomnialam sie" na czas   Sami widzicie jak to jest z tym imieniem ! Za piekne  kwiatki ..... klaniam sie nisko  bo
innych " czulych form" od dziewuch nie lubisz i masz racje                                                                                                           pozdrawiam,                 mariolaBPS Jutro u mnie +20°  Wyjezdzam z Frytkiem i Dago  na "wczasy" do Saint Malo .... Nie znam ... ?! . Wracam w niedziele
     Powiedzial ze  bedzie woda i ....statki  :  Jak ja tego nie lubie !!!!!!!!!!!!!!!!
Ostatnio edytowany przez mariola71 (2010-03-23 19:19:30)

[www.loilza.pl]
[www.loilza.pl]
[www.loilza.pl]
[www.loilza.pl]
[www.loilza.pl]

Mariolciu Kochana ..!!!
masz rację z dziewczynami to ja lubię pogadać...
co do pocalunków ...
faceci zdecydowanie lepiej to robią...
miłego wypoczywania
h
AniaDabekPoblocka
matura 1971r /o rany jak to już bardzo dawno!!!!!!! / (4339)
23 mar 2010 - 20:40:28

Mariolciu Kochana!
Najserdeczniejsze i najpiękniejsze życzenia. Dużo buziaków.
Imieninuj, wypoczywaj i ciesz się ciepłem i słońcem.
Fajnie jest wyjechać w nowe miejsce. Ja bardzo lubię.
Dago uściśnij łapki, pozdrów Frytka.
Szczęśliwego powrotu.
Ania

Hej Halinko!
Ze spuszczoną głową
                                        przychodzę,masz rację ,żle odczytałam w kalendarzu (pomyliłam datę) przecież imieniny są 25-go ,to wszystko przez moje roztargnienie
Kolorowych snów
Ala

[www.loilza.pl]
[www.loilza.pl]

Dzisiaj 25.03.2010r.
imieniny MARIOLI
Kochana Mariolciu!           
Spelnienia Marzeń
od
halusi


[img714.imageshack.us]
[img714.imageshack.us]
[img714.imageshack.us]
[img714.imageshack.us]

Kochana Mariolko, z okazji imienin dla Ciebie ... Złoty pierścionek na szczęście ...
[www.youtube.com] najlepszego i ... jak nie wiem co!
Buziaków mnóstwo!
B

[www.youtube.com]

Mariolciu, Słoneczko moje, wszystkiego najlepszego, dużo zdrowia, samych szczęśliwych dni, uśmiechu na co dzień, pieniążków fur kilka, pociechy z najbliższych  i żeby wszystkie marzenia, nawet te najskrytsze zawsze się spełniały.
[www.youtube.com] … re=related
jako załącznik coś co poprawi Ci humor.-bogdanp
Ostatnio edytowany przez bogdanp (2010-03-25 12:35:46)

[www.youtube.com]

Mariolko Kochana, najserdeczniejsze życzenia imieninowe,
dużo, dużo zdrówka, szczęścia i radości
Stasia

Mariolu  !    z  okazji  imienin   przyjmij  i  ode  mnie  życzenia  zdrowia  , szczęścia  i  wszelkiej  pomyślności. Zamiast  laurki    proszę  Cię  do  obertasa !!!     [www.youtube.com] … re=related              ten  perkusista , którego  nie  widac  to  z  pewnością  nasz   forumowy  kolega ....   jr

[www.youtube.com]

Witam!
Jurek ..a cóż to za utwór wybrałeś dla Naszej Mariolki...
już widzę jak wywijasz z solenizantką...skuli mnie trochę za cięzki..zresztą prezentów sie nie wybiera..prezenty sie dostaje ..
ponoc męża sie wybiera ..ale ponoc
serdecznie pozdrawiam
h
AniaDabekPoblocka
matura 1971r /o rany jak to już bardzo dawno!!!!!!! / (4347)
25 mar 2010 - 20:09:04

Mariolciu Kochana, jeszcze raz najserdeczniejsze życzenia imieninowe.
Baw się dobrze na tym wyjazdowym.
I przywieź nam  najwięcej wiosny i ciepła.
Pozdrawiam
Ania

Mariolu !Zycze Ci wszystkiego  co najlepsze , spelnienia marzen !Pozdrawiam .t

Droga Mariolu, niech Ci w zdrowiu, miłości i obfitości  100 lat życia szczęściem płynie!!!
Pozdrawiam imieninowo
AJ
Niestety nie masz uprawnień aby pisać/odpowiadać na tym forum.